BLEACH Rebirth of Souls - Ichigo Kurosaki (Thousand-Year Blood War Arc)
Dit product is een add-on voor BLEACH Rebirth of Souls. Je kunt Ichigo Kurosaki (Thousand-Year Blood War Arc) als een speelbaar personage gebruiken. *Dit product kan ook als onderdeel van een set gekocht worden. Let op dat je geen dubbele aankopen doet.