Blazing Deserts
De 'Blazing Deserts' DLC voor Battle Brothers breidt het spel uit met nieuwe gebieden in het zuiden met brandende woestijnen en weelderige oases. Bezoek onafhankelijke stadstaten, vecht in de arena, en ga gevechten aan met woestijnrovers en beesten in het zuiden. Kleed je in nieuwe uitrustingen geïnspireerd door Arabische en Perzische middeleeuwse cultuur, gebruik alchemistische apparaten en primitieve vuurwapens, en baan je een weg door de crisis laat in het spel wanneer vuur en religieuze strijd de wereld in wanorde storten. Features: - Nieuwe landen. Bezoek nieuwe landen in het zuiden met onafhankelijke stadstaten met ieder hun eigen verhalen, uitrustingen en diensten, en ontdek huurlingen met een nieuwe achtergrond. - Gevolg. Huur niet-vechtende lieden voor je gevolg die bij om jouw ervaring te personaliseren en zo aan te passen aan jouw speelstijl. Huur een sergeant in om jouw manschappen te trainen. Verlies nooit meer een schild met een smid die uitrustingen kan repareren ongeacht hoe beschadigd ze zijn. Koop karren voor meer inventory space. - Arena. Vecht voor een juichende menigte om geld, ervaring, en unieke beloningen te verdienen als alternatief voor huurlingenwerk. Nieuwe crisis. Overleef een crisis laat in het spel die jouw gevolg op de proef stelt in een vurige religieuze strijd. - Nieuwe tegenstanders. Speel tegen de nieuwe groepen soldaten van de stadstaten en woestijnrovers, met hun eigen unieke uitrustingen en werking. Jaag op of wordt opgejaagd door woestijnbeesten. - Nieuwe origins. Speel met één van de nieuwe zuidelijke thema origins, waarvan elk zijn eigen speciale regel heeft die het spel beïnvloeden en een andere loop van begin tot einde geven. - Nieuwe banieren en uitrusting. Ga stijlvol op weg met een collectie banieren, schilden, helmen, en harnassen, geïnspireerd door de Arabische en Perzische cultuur. Nieuwe wapens, alchemistische apparaten en primitieve vuurwapens. - Legedarische locatiies. Verken een nieuwe legendarische locatie en vecht tegen een nieuwe eindbaas in een zoektocht naar een legendarische beloning. - Nieuwe locatie omgevingen. Vecht tussen de zuidelijke ruïnes en nomadententen op de tactische gevechtskaart, en ook bij kerkhoven en kampen van rovers, orcs en goblins die bij de gratis update van het basis spel komen kijken. - Nieuwe contracten en events. Verdien je verblijf in het zuiden door nieuwe contracten aan te gaan. Ga helemaal op in het leiden van jouw huurlingenleger met nog meer geïllustreerde events. - Nieuwe muziek. Meerdere nieuwe tracks zetten de toon voor je nieuwe avonturen.