Blasphemous + Blasphemous 2 Bundle
Het Mirakel roept jou, zondaar! Deze bundel bevat zowel de indie-hits Blasphemous 1 als 2. Dus betreed de wereld van Blasphemous en ga letterlijk aan de slag! In Blasphemous 1 maak je kennis met de The Penitent One - de enige overlevende van de massamoord van de 'Silent Sorrow'. Gevangen in een eindeloze cyclus van dood en wedergeboorte is het jouw taak om de wereld te verlossen van dit vreselijke lot en de oorsprong van je smart te bereiken. In Blasphemous 2 word je wakker in je tombe in een vreemde nieuwe wereld, om opnieuw een eindeloze worsteling met het Mirakel aan te gaan. Duik in een gevaarlijke nieuwe wereld vol mysteries en geheimen om te ontrafelen, en scheur je een weg door monsterlijke vijanden heen die tussen jou en je missie staan om voor eens en altijd een einde aan de cyclus te maken. Dit alles naast prachtige pixelgraphics en een adembenemend mooie soundtrack die je volledig meesleept de wereld in.