Black Skylands: Pre-Order Bonus Pack
Hijs de zeilen en ga op een avontuur naar de Black Skylands met exclusieve content die je alleen bij een voorbestelling krijgt! Dit bijzondere bonuspakket is speciaal voor vroege verkenners die de game vooraf bestellen. Het bevat waardevolle items en hulpbronnen om je avontuur naar nieuwe hoogten te tillen.