Black Manta
Download en speel als Black Manta. Zijn krachtige gepantserde duikerspak maakt hem tot een formidabele strijder. De krachten die Atlantis en diens koning bedreigen, vullen de meedogenloze onderwaterhuurling Black Manta met vurige haat. Black Manta heeft gezworen zijn vaders dood te wreken en heeft lang in de duisternis gewacht op dit moment om toe te slaan.