Black Cat Skin
Pas Nyanza's uiterlijk aan met de volgende items: Black Cat Skin Dit item is inbegrepen in de Kitaria Fables: Deluxe Edition-bundel. Dit item is inbegrepen in de Demon Kitty Outfit-bundel.