Birdcakes
Ontdek een wereld van vliegende cupcake en bizare schietpartijen. Na het faliekant falen van een Picnic, moet Pancake de vliegende cupcake zijn vriendinnetje beschermen van hongerige vliegen. Dit spel bevat willekeurige gegenereerde levels in een kleurrijke 2D omgeving gecombineerd met super strakke controls en vloeiende vlieg-mechanics. Alles is gereed voor een gek en adrenaline vol avontuur door de keuken en verder.. Vlieg door 6 werelden gevuld met muffin-dorstige vliegen en versla ze met gewelddadige snoep kogels. Echter net zoals in het echte leven: niets is zo simpel als het lijkt, indien je dood gaat begin je weer van het begin. Zorg er dus voor dat je genoeg power-ups koopt bij de bakker en maak je gereed om de wereld der vliegende cupcakes te redden.