Biomechanical Toy (QUByte Classics)
In Biomechanical Toy kruip je in de huid van Inguz, een tot de tanden bewapende held die op een wanhopige missie is om de Magische Slinger terug te halen die gestolen is door de schurk Scrubby. Deze heeft een leger van kwaadaardig speelgoed tot leven gewekt dat nu het koninkrijk beheerst! Verken gedetailleerde levels, weergegeven in verbluffende pixelart, en gameplay die snelle reflexen vereist. Spring over obstakels, ontrafel geheimen verborgen in ballonnen en kisten, en maak gebruik van een vernietigend arsenaal met onder andere explosieve kogels en speciale bommen. Met de toevoeging van terugspoel- en snelopslagfuncties is de reis om Scrubby en zijn generaals te verslaan nog nooit zo leuk geweest.