Pas je ervaring aan met de Clown, Luchador, Ninja, Urban Army en Zombie skins en arena's. Speel upgrades sneller vrij met de x2, x5 en x10 vermenigvuldigers. OPMERKING:Deze bundel bevat alle 5 skin-pakketten, 5 arena-pakketten en 3 vermenigvuldiger-pakketten.