Bayonetta
Ervaar het ontstaan van de Bayonetta-serie met het originele actie-avontuur dat een echte cultklassieker geworden is. De verleidelijke Umbra-heks stijgt na 500 jaar geslapen te hebben op uit de diepte en weet niets meer van haar mysterieuze verleden. Ze komt meteen in een gevecht terecht en moet haar talloze vijanden uitschakelen om achter de waarheid te komen. Doe je voordeel met Bayonetta's vaardigheden, zo kan ze in verschillende dieren veranderen, met haar kapsel demonen oproepen en haar meesterschap met kogels gebruiken. Mep, hak en schiet je een weg door horden hemelse vijanden in dit doortrapt charmante avontuur boordevol actie.