BATTLETECH
Het is 3025. In het sterrenstelsel woedt een eindeloze oorlog, die wordt uitgevochten door adellijke huizen met enorme, mechanische gevechtsvoertuigen die BattleMechs worden genoemd. Neem de leiding over je eigen groep huurlingen, die bestaat uit ‘Mechs en de MechWarriors die ze besturen. Meng je in de brute, interstellaire burgeroorlog. Upgrade je mobiele ruimtebasis, onderhandel over huurlingcontracten met feodale heren, repareer en onderhoud je verzameling ouder wordende BattleMechs, en zet verwoestende gevechtstactieken in om je vijanden op het slagveld te verslaan. VOER EEN TEAM VAN ‘MECHS AAN IN TURN-BASED GEVECHTEN: Zet meer dan 30 BattleMechs in en gebruik daarvoor talloze combinaties. Maak gebruik van terrein, positionering, diverse wapens en speciale vaardigheden om je tegenstanders te slim af te zijn. BEHEER JE GROEP HUURLINGEN: Rekruteer unieke MechWarriors, ontwikkel ze en pas ze aan. Verbeter en verander je dropship. Leid je team van technici, ingenieurs en ondersteunend personeel. STRIJD MEE IN EEN UITZICHTLOZE BURGEROORLOG: Beleef het verhaal van een met geweld afgezette heerser, die een heftige oorlog voert om haar troon terug te veroveren met de steun van jouw bij elkaar gescharrelde huurlingengroep. Als je haar wilt steunen tenminste. PAS JE ‘MECHS AAN: Gebruik je MechLab om je eenheden te onderhouden en te upgraden, en vervang beschadigde wapensystemen met onderdelen die gevallen vijanden achterlaten op het slagveld. VECHT JE EEN WEG DOOR DE 'PERIPHERY': Als huurling reis je heel wat af. Neem allerlei soorten missies aan en werk aan je reputatie bij verschillende adellijke families en lokale facties. PVP MULTIPLAYER EN SPELTYPE SKIRMISH: Stel een 'Lance' van ‘Mechs en MechWarriors samen om de strijd aan te gaan met je vrienden, neem het op tegen online tegenstanders, of speel het singleplayer-speltype Skirmish om je strategieën uit te proberen tegen de AI.