Final Stand maakt deel uit van BF4 Premium Battlefield 4 Final Stand verplaatst de strijd naar het schitterende Russische winterlandschap terwijl de oorlog een epische ontknoping nadert. In een poging om het tij van de oorlog te keren, begint zich een pan-Aziatische Coalitie af te tekenen en verschijnen er experimentele wapenprototypen op het strijdveld. Bestuur een zeer veelzijdige hightech hovertank, die zich zijwaarts kan verplaatsen. Ontdek de nieuwe krachtige Battle Pickups: een allesverwoestende railgun en een dodelijke bliksemsnelle drone. Leer werken met alle nieuwe hightech uitbreidingen om de overhand te krijgen op een heel nieuw strijdveld met gure sneeuwstormen in uitgestrekte landschappen, stort je in beklemmende infanteriegevechten op supergeheime militaire bases in de bergen of leid je team naar de overwinning onder een met sterren bezaaide Siberische lucht. Is dit de eindstrijd of het begin van een lange koude oorlog?