Batman - The Telltale Series - Episode 2: Children of Arkham
Nu een van de belangrijkste families van Gotham City in ongenade is gevallen en een oude vriend nu een gevaarlijke rivaal is, staat het leven van de Dark Knight op z'n kop. Waar was Thomas Wayne in verwikkeld geraakt en waarom werd hij vermoord? Bruce is vastberaden om de waarheid over z'n vader te onthullen en begint mensen te ondervragen die betrokken waren bij het criminele verleden van Gotham. Maar welk masker zet hij op - dat van de miljardair of het batmasker? Als hij de kinderen van Arkham ontmoet, zullen belangrijke beslissingen Batman voorgoed veranderen, evenals de levens van de mensen die hij kent. Aflevering twee van een vijfdelige gamereeks. Voor de aankoop van deze aanvullende content is Batman: The Telltale Series - Episode 1 vereist.