Basketball Classics
5-tegen-5 profbasketbal uit het gouden tijdperk van sportgames. Deze spirituele opvolger van 8-bit basketklassiekers slaat een brug tussen retro en moderne simulatiegames. Kenmerken: * Snelle side-scrolling arcade-actie * Vereenvoudigde gameplay met 3 knoppen * Decennia aan teams met 175 selecties * 1000 spelers met unieke eigenschappen * Naadloze playcalling * Spectaculaire cutscenes * Singleplayer Story Mode ontgrendelt geheime teams * Lokale multiplayer vol spanning * Overdosis retro vibes * Geen virtuele valuta. Geen pay-to-win. Geen microtransacties. Nooit. Side-scrolling arcade-actie wordt gecombineerd met realtime strategie. De drie knoppen zijn makkelijk te leren, maar het dynamische spel tilt het verder dan alleen afstandsschoten en acrobatiek.