Bartoli Custom Pistol
De Bartoli Custom Pistol is een gemodificeerd precisiewapen, compleet met vizier en demper. Dit wapen is ook verkrijgbaar als onderdeel van het High Tech Pack, dat aanwezig is in de Suit and Gun Collection.