Banner Saga Trilogy
Bepaal zelf het verloop van dit epische RPG-avontuur in de Banner Saga-trilogie. Begeleid je karavaan door het landschap van een instortende wereld, waar de zon niet langer draait en de goden dood zijn. Moedige beslissingen, slim gebruik van hulpmiddelen en vaardige gevechtstactieken zijn essentieel zodat jij en je clans het er levend van afbrengen. - Mooie handgetekende vechtscènes en animaties en de indringende muziek van de voor een Grammy genomineerde componist Austin Wintory dompelen je onder in een fantasiewereld, geïnspireerd op de Noorse mythologie. - Kies uit 48 speelbare personages uit 4 verschillende volkeren en 40 klassen, ieder met unieke vaardigheden en upgrade-opties, passend bij jouw manier van spelen. - Strategische gevechten met gevolgen: of je wint of verliest, en of je een personage voorgoed kwijtraakt, hangt helemaal af van welke personages je meeneemt naar de strijd en welke beslissingen je daarna neemt.