Balatro
Balatro is een op poker geïnspireerde roguelike deckbuilder die draait om het creëren van krachtige synergieën om grote prijzen te behalen. De poker-roguelike. Balatro is een hypnotiserend bevredigende deckbuilder waarin je illegale pokerhanden speelt, krachtige jokers ontdekt en spectaculaire, waanzinnige combo's start. Combineer geldige pokerhanden met unieke jokerkaarten om gevarieerde synergieën en builds te creëren. Verdien genoeg chips om sluwe blinds te verslaan, terwijl je naarmate je vordert verborgen bonushanden en decks ontdekt. Je zult elk voordeel nodig hebben dat je kunt krijgen om de blind-eindbaas te bereiken, de laatste ante te verslaan en de overwinning veilig te stellen.