Awesomenauts Assemble!
Het jaar is 3587. Grote robot legers zijn verwikkeld in een allesomvattende oorlog die het universum overschaduwt. In een poging om de macht te grijpen roepen ze de hulp in van de beste huurlingen van het universum: de Awesomenauts! Awesomenauts Assemble! is een toegankelijke 3-tegen-3 MOBA-platformer. Trek samen met je vrienden ten strijde op het online slachtveld met een online groep of met de lokale splitscreen functionaliteit, en maak je nooit zorgen om wachttijden dankzij de drop-in matchmaker! In het spel komen de meeste elite huurlingen uit alle hoeken van het universum samen om het tegen elkaar op te nemen in 3-tegen-3 arenas! Ontwikkel een eigen strategie door alle de vaardigheden van alle karakters naar je eigen speelstijl aan te passen en te verbeteren. Het 2D multiplayer spel waar het allemaal mee begon is terug!