Avatarlegendes
Jij bent de avatar, de belichaming van licht en vrede, nu in Minecraft! Beheers alle vier de elementen en leer nieuwe vaardigheden van Team Avatar en Team Korra. Ontmoet Katara, Zuko en anderen tijdens het voltooien van missies, verken alle vier de landen uit de hitshows en kanaliseer je innerlijke buiger met de skins van je favoriete personages.