ASTRONEER: Megatech - Deluxe Cosmetic Pack
Maak indruk met deze complete cosmetische set voor de Mega Tech DLC! Voeg een vleugje nostalgie toe naar de tijd dat gadgets halfdoorschijnende, kleurrijke behuizingen hadden die je de werking ervan lieten zien, perfect voor een echte tech-liefhebber. Deze exclusieve set bevat: - Jewel Case Palette - En-Ambered Visor - Gear Shift Mask (met draaiende tandwielen!)