ASTRONEER - ESSENTIËLE BUNDEL
Heb je een of meer van onze themabundels gemist en wou je dat je ze gewoon kon kopen zonder te hoeven wachten? Nou, dan is hier de Essentiële bundel met een aantal van onze meest populaire roulerende bundels in Exo Outfitters! Als je bundels in het verleden hebt gemist, is hier een bundel om ze allemaal tegelijkertijd te bemachtigen. Voor degenen die al vanaf het begin met ons meespelen, is deze set een geweldige manier om System Era en toekomstige contentupdates voor Astroneer te ondersteunen. Deze bundels omvatten het vintage Automatiseringspak en een berg opties om je Astroneer te personaliseren. OPGENOMEN ITEMS: ASTROMANTIEBUNDEL: KRISTALLEN BOL HOCUS POCUS TOVERSPREUK AUTOMATISERINGSBUNDEL: VINTAGE PAK HERSTART BLOEDROOD EXO TECH-BUNDEL: REGELEENHEID FOUTCODE PATSTELLING BUNDEL VOOR EEN DIEPE RUIMTEDUIK: LOODSLAMPJE 3X3-OOG AFGROND TYCHOWICHELARIJBUNDEL: RUIMTEMAGIE HEMELS LUCHTJE ASTROLABIUM VINTAGE BUNDEL: VINTAGE ROOD VINTAGE EMBLEEM DISCLAIMER: Als je eerder individuele items in de bundel hebt gekocht, ontvang je de waarde van die items automatisch als QBIT-beurs in het spel voor gebruik in toekomstige aankopen in EXO-Leveranciers! De Vintage-set heeft geen QBIT-waarde.