Astro Miner: Moons DLC
Met deze DLC ontgrendel je: - 12 bonuslevels met manen waarop je geweldige geldbeloningen vindt, zodat je veel eerder upgrades kunt kopen! - het nieuwe voertuig Rode Loper - het nieuwe voertuig Regenboogwolk Ga op reis naar verschillende manen, verzamel veel geld en probeer de nieuwe voertuigen uit!