Astro Miner: Caves DLC
Met deze DLC ontgrendel je: - 12 bonus‑ondergrondse mijnen waar je extra goudmunten vindt om veel eerder power‑ups of skins te kopen! - het nieuwe voertuig Vliegende Boot - het nieuwe voertuig UFO Ga op reis naar verschillende mijnen, verzamel veel geld en probeer de nieuwe voertuigen uit!