Assetto Corsa - Japanese Pack DLC
Assetto Corsa presenteert vol trots het Japanese Pack, gemaakt op aanvraag van de community. Het bevat het beste van de Japanse binnenlandse markt (JDM): zeven nieuwe auto's met in totaal twaalf versies -de perfecte mix van verschillende klassen, types en tijdperken. Bevat: - Mazda MX-5 2015 - Mazda MX-5 CUP - Mazda RX-7 Spirit R + getunede versie - Toyota Supra MK IV + time attack- en driftversie - Toyota AE86 Trueno + getunede en driftversie - Nissan 370Z NISMO - Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec Het ontwikkelingsteam heeft zeer nauw samengewerkt met autofabrikanten om elke auto tot in de kleinste details te kunnen weergeven, naast het erfgoed, de sfeer en de spannende rij-ervaring die alleen deze automodellen kunnen bieden. Dit is niet zomaar een game. Dit is het echte simracen.