Assassin's Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök - het Twilight Pack
Pre-order voor onmiddellijke toegang tot het Twilight Pack, een bonus uitrustingspakket met: - de Twilight-gearset, - de Algurnir-bijl, - de Havardr Mount-skin, - de Dellingr's Envoy Raven-skin Maak je klaar voor de strijd en laat je omgeving zien hoe de leerling van een god eruitziet! Assassin's Creed Valhalla is vereist voor toegang tot dit bonus uitrustingspakket en om deze game te kunnen spelen.