Speel nieuwe avonturen, verhoog je maximale level en verbeter je Assassin met de Assassin's Creed Origins Season Pass Toegang tot 2 grote uitbreidingen in 2018 The Hidden Ones: Zet je avontuur met Bayek voort en leid de Onzichtbaren naar een nieuwe regio, jaren na de gebeurtenissen in Origins. The Curse of the Pharaohs: Verken een mystieke wereld waar je strijdt tegen wezens uit de Egyptische mythologie. In een bovennatuurlijk rijk vecht je tegen mummies en gigantische monsters. Ontgrendel 2 exclusieve aanpassingspakketten Romeins centurion-pakket: Trek de kledij aan van een van de moedigste soldaten van Rome en voltooi je exclusieve uitrustingsset met 2 wapens, 1 schild en 1 rijdier. Horus-pakket: Horus, de Egyptische god van de hemel, betoont eer aan je Assassin met deze exclusieve outfit. Het bevat 1 rijdier, 2 bogen en 1 schild. De Season Pass bevat ook Een exclusief wapen op dag één en een basispakket Helix-punten (500)