Assassin’s CreedⓇ Odyssey – Nalatenschap van het eerste mes
Je vecht zij aan zij met de legende die als eerste de Hidden Blade gebruikte om de loop van de geschiedenis te veranderen. Ontrafel het mysterie en ontdek waarom Assassins vechten vanuit de schaduw. Legacy of the First Blade bevat 3 nieuwe episodes. Spelers kunnen bij elke release direct een nieuwe episode ervaren of de epische avonturen in hun geheel spelen zodra alle afleveringen verkrijgbaar zijn.