Assassin's Creed Mirage - Celestial Pack
Deze legendarische set, gesmeed in het hart van de hemel, verenigt een zwaard dat ontstaan is uit sterrenstof en een dolk doordrenkt met de woede van een komeet; twee relieken met kosmische krachten. Dit wapenpack bevat zowel een zwaard als een dolk. Celestial Sword: een zwaard dat buitenaards aanvoelt, met een oppervlak dat glinstert met een ongrijpbare schittering. Gameplay Perk: Harvester of Souls – Kills tijdens gevechten vullen de Assassin's Focus-meter aan. Celestial Dagger: een dunne dolk die glinstert alsof hij van grote afstand wordt verlicht door sterrenlicht. Gameplay Perk: Shard of Stars – Extra oplading van Assassin's Focus. Deze content wordt ontgrendeld wanneer je het Harbiyah-bureau in Bagdad voor het eerst bereikt, nadat je de Assassijnentraining in Alamut hebt voltooid.