Aspire - Ina's Tale
Ina zat gevangen, eeuwig slapend in de Toren waar ze droomde. Opeens werd ze wakker, zonder het zelf te beseffen. Ina moet nu de binnenkamers van de Toren verkennen om een uitweg en de reden voor haar gevangenschap te vinden. Op haar pad komt ze langs schitterende plekken, ontmoet ze interessante personages, lost ze intuïtieve puzzels op en overwint ze platformspellen. Ze komt zo dichter bij haar doel, maar wordt verder verwijderd van haar onschuld. Want dit is geen verhaal over Ina's redding. Dit is het verhaal over hoe ze ontdekte dat ze zoveel meer kon zijn. Verken een levende toren Raak verdwaald in een mystiek sidescrolling-adventure met prachtige vertakte levels, elk met een eigen apart voorkomen. Elke regio kent zijn eigenaardigheden om te ontrafelen. Meeslepend verhaal Ina's dromen vormen de realiteit terwijl de Toren ervan leeft. Hoop en verbeelding stillen de Torens honger. Hoe zijn de twee verbonden? Maak kennis met de Torenbewoners Kom meer te weten over de andere bewoners van de Toren op je zoektocht naar de waarheid. Duik in hun verleden en herinneringen, en verlos ze. Bedwing geesten Ina zat gevangen voor een reden. Haar krachten worden opgepikt door de geesten die in de Toren ronddwalen. Gebruik ze om objecten te verplaatsen, puzzels op te lossen, verborgen passages te onthullen en trotseer de omgeving op je weg naar buiten.