Artists of the World Bundle
Artifex Mundi betekent "De kunstenaar van de wereld" en wij doen ons best om dat waar te maken. Deze bundel bevat acht van onze beste spellen vol avonturen om te beginnen met het verborgen voorwerp avonturen en puzzelgenre. Verkrijg acht zeer immersieve avonturenspellen in één verbazingwekkend pakket en duik in de wereld van puzzels en onderzoekingen. Irony Curtain: From Matryoshka with Love Irony Curtain: From Matryoshka with Love is een satirisch aanwijs-en-klikspel geïnspireerd door de klassieke avonturengames. Je wordt uit je comfortzone gesmokkeld en en midden in een Koude Oorlog-spionnen gegooid - waar er een nog grotere game wordt gespeeld... Endless Fables 3: Dark Moor Kom oog in oog te staan met een angstaanjagende legende uit Schotland! Ghost Files 2: Memory of a Crime Stop een reeks verschrikkelijke misdaden! The Secret Order 7: Shadow Breach Geheimen binnen een oud artefact klauwen hun weg naar de rand van de realiteit. Scarlett Mysteries: Cursed Child Ervaar een interactieve gotische horrorroman. Queen's Quest 4: Sacred Truce Herstel de vrede in de wereld van de Vijf Koninkrijken! Queen's Quest 3: The End of Dawn Word een echte alchemist! Noir Chronicles: City of Crimes Stap in de schoenen van Alfred Fox, een privédetective met als gewoonte in de problemen te komen, en ga de strijd aan met het gevaar dat je oude vlam, Barbara Le Purr.