Artifex Mundi First Encounter Bundle
Ontdek Artifex Mundi-games met deze mooie selectie van verschillende thema's! Duik in magische bossen vol betoverde ruïnes, mysteries, en magische dieren. Onthul het verborgen rijk van de duivel Boruta en andere beruchte wezens uit de Slavische mythologie. Reis naar de verwrongen wereld aan de andere kant van de lachspiegel om een jonge vrouw te redden van een gruwelijk lot.