Arcade Paradise - Empathy DLC
Tijd om de handgrepen vast te pakken en de berg te bestijgen zonder door stenen van ongelovigen geraakt te worden. Hoe langer je overleeft, hoe meer punten je scoort. Laat eenzaamheid varen. Voel saamhorigheid. Stijg. Hoe hoog kun je komen?