Arakure – Heldin – FOR HONOR
De Arakure Heldin-aanbieding bevat: - 1 nieuwe heldin: Arakure - 1 versiering - 1 elite-outfit - 7 dagen kampioensstatus (extra XP, extra buit en meer) - 3 buitroverskisten met willekeurige uitrusting Leef volgens je eigen regels en vertrouw op je instinct. Neem het op tegen meerdere tegenstanders en vecht gemeen om nog een overwinning weg te kapen. Arakure gebruikt tonfa's en deelt rake klappen uit. Haar brutale persoonlijkheid voegt een uniek perspectief toe aan de samoerai-factie en met wapens zoals je ze nog nooit hebt gezien, is ze niet bang om alles op alles te zetten om een gevecht te winnen. Arakure is explosief en fel en raakt je waar het pijn doet.