ANGLO Skin Pack
Snipers aller landen, verenigt u! Laat jouw nationale vlag wapperen in Kuamar met deze exclusieve wapenskins met Angelsaksische vlaggen. Geschikt voor alle geweren in de game. Vereist de game Sniper Ghost Warrior Contracts 2.