Among the Sleep - Enhanced Edition
Among the Sleep is een psychologisch horrorspel waarin je een kindje van twee jaar oud speelt. Ervaar de wereld door de ogen van een peuter met een levendige fantasie waar volwassenen nachtmerries van zouden krijgen. Welkom in een sfeervolle horrorgame waarin je je volkomen hulpeloos voelt. Op een nacht schrik je wakker in een leeg en donker huis. Je gaat op zoek naar je moeder, maar zij is nergens te bekennen. Je vindt echter wel een teddybeer die je waarschuwt. Niets is wat het lijkt en je moet er alles aan doen om de waarheid te ontrafelen. Dit is het begin van je duistere avontuur door de wereld van een doodsbang kind.