Amnesia: Collection
In Amesia: The Dark Descent sta je in de schoenen van Daniel, di wakker wordt in een afgelegen kasteel maar zich het verleden amper herinnert. Terwijl je door enge gangen dwaalt, moet je de verontrustende herinneringen van Daniel verzamelen en de verschrikkingen ontdekken die daaraan ten grondslag liggen. In Amnesia: A Machine For Pigs ontwaakt fabriekseigenaar Oswald Mandus in zijn bed met torenhoge koorts en gekweld door een nachtmerrie met een donkere, helse machine. Het enige dat hij nog weet is dat zijn kinderen groot gevaar lopen en het is aan hem om ze te redden. In Amnesia: Justine doorloop je een serie proeven die door een krankzinnige geest zijn ontworpen. Riskeer je jouw eigen leven om dat van anderen te redden?