American Arcadia
Welkom in Arcadia! In deze retrofuturistische seventies-metropool baden alle inwoners in weelde, onwetend dat hun leven non-stop wordt uitgezonden! Arcadia is geen gewone stad, het is de meest bekeken realityshow op aarde. Een daling in populariteit bekoop je met de ultieme prijs: je leven. Voor een gemiddelde man met een oninteressant leven zoals Trevor Hills is dit zeer slecht nieuws. Maar gelukkig wordt Trevor geholpen door een mysterieuze stem die hem door de coulissen van American Arcadia naar de vrijheid leidt. Maar is dit echt, of ook weer een list om de kijkcijfers te laten stijgen? American Arcadia combineert twee gameplaystijlen, een 2,5D platformer en een firstperson-puzzelgame, om een uniek verhaal te onthullen in een spannende ervaring voor één speler. Onthul de waarheid en breng het er levend van af in American Arcadia! ONTSNAP UIT EEN SEVENTIES-TV-UTOPIA Het boeiende verhaal wordt gepresenteerd als documentaire met interviews en politieondervragingen van de personages. TWEE ERVARINGEN, ÉÉN GAME. American Arcadia geeft je de controle over twee personages in compleet verschillende omgevingen en unieke speelstijlen: een 2,5D sidescroller met uitdagende platformactie, adembenemende achtervolgingen, stealth en puzzels, met daarnaast een firstpersongame in volledig 3D, waarin je hackt, verkent, stealthelementen tackelt en nog meer puzzels oplost. INDRUKWEKKENDE STEMCAST Yuri Lowenthal (Spider-Man 1 & 2, Prince of Persia The Sands of Time, Call of the Sea), Krizia Bajos (Cyberpunk 2077, League of Legends) en Cissy Jones (Firewatch, Life is Strange, Call of the Sea) en anderen brengen de personages van American Arcadia tot leven.