Alpha Particle
Ontdek het doel van je bestaan als nieuwe levende energievorm! Neem de rol aan van een weerloos energiedeeltje en reis tussen ruimtestations op zoek naar antwoorden. In dit 2,5D zijwaarts scrollende actie-avontuur is je enige doel om op creatieve wijze obstakels te vermijden en voortgang te maken, met altijd de hoop dat je waarheid over het doel van je bestaan door ervaring zal worden onthuld. Je hebt geen fysiek lichaam. Je leven fungeert als je boostvaardigheid én valuta in deze wereld. Je moet deze verstandig inzetten om de nieuwe uitdagingen aan te gaan. Verdien nieuwe vaardigheden, gebruik elementen om omgevingspuzzels op te lossen of vijandelijke dreigingen weg te nemen, ga door een doolhof aan sterrenbases en doe wat nodig is om te overleven. Kun jij je beperkingen trotseren en het alfadeeltje worden?