Alien: Isolation - Trauma
Welkom bij Trauma, het tweede contentuitbreidingspakket voor Alien: Isolation. Dit pakket bevat drie gloednieuwe kaarten met een tijdslimiet voor het speltype Survivor, waarin je vaardigheden worden getest. Neem het op tegen een groep vijanden in de ziekenboeg van het Sevastopol-station. Ga je ze ontwijken, afleiden of bestrijden? Als je wilt overleven, zul je snel moeten handelen. - Drie nieuwe kaarten, waaronder een claustrofobisch gevecht in de luchtbuizen van de Sevastopol. - Speel als Chief Medical Officer Lingard en krijg sneller toegang tot Medikits en afleidings-IED's. - Vernietig elk bewijs van je onderzoek en red de overlevenden op het station.