Alien Invasion
Het zijn de aliens! Ze vallen binnen. Maar klopt dat wel? Als je 'Body Count' speelt, in ieder geval wel. Als FIB Worm is het jouw missie om de tentakelige wezens te vernietigen. Wil je liever van een andere wereld zijn? Speel dan 'Campaign' waarin jij het tegen de inferieure aardbewoners opneemt om je ruimteschip terug te vinden en te ontsnappen naar je thuisbasis. Met plasmablasters, energiebollen en de UFO-aanval, plus de nieuwe leuke hoedjes en grafstenen, heb je alle materialen die je nodig hebt om te zorgen dat de menselijken buigen voor jouw buitenaardse heerschap en hun trouw aan jou bewijzen. Zorg voordat je als winnaar naar huis terugkeert dat je gevecht nog jaren later wordt herinnerd door de 5 nieuwe prestaties te verdienen.