Alien Cat 2 - Retro Collection
Onze kat en zijn geliefde goudvis verkenden verre planeten en melkwegstelsels toen hij plotseling crashte op een onbekende planeet. Wonder boven wonder overleefde hij, en ontdekte dat de planeet bewoond werd door angstaanjagende skeletachtige monsters. Om van de planeet te ontsnappen, zal hij zijn schip moeten repareren door bouten en brandstof uit de labyrinten van de planeet te verzamelen. Maar wees voorzichtig, de planeet maakt kopieën van de kat om zijn ontsnapping te bemoeilijken. Vermijd mijnen, scherpe spikes en vijanden. Kenmerken: * Dynamische gameplay. * Klonen bewegen synchroon met Kat. * Old-school graphics. * Eenvoudige bediening.