Air Guitar Warrior Gamepad Edition
Air Guitar Warrior is deels scrollende shooter, deels muziekgame en bomvol rockende attitude – jij bent de muziekbaas! Inclusief 19 custom-made tracks van Mr. Fastfinger en Samppa Siurala. Schiet kogels, lasers en bliksem met je luchtgitaar! Berijd dinosauriërs, haaien en krokodillen! Vernietig Vikings, aliens, demons en vliegende schedels! Vind de legendarische zwaardgitaar en daag Heavy Metal Zeus uit voor de hoogste plek in de tempel van de rockgoden!