AeternoBlade
Freyja reist met een onbekend wapen, 'AeternoBlade' genaamd, door de regio Awelsia. Freyja wil wraak nemen op Beladim, de Heer van de Mist. Hij heeft haar dorp Ridgerode vernield en haar stam uitgemoord. Daarbij wordt ze geholpen door Vernia, die net zo berucht is als Beladim. Vernia heeft Freya geleerd wat ze allemaal kan met AeternoBlade. Freya moet naar allerlei verschillende werelddimensies reizen om te ontdekken hoe ze Beladim kan vernietigen. Wat is AeternoBlade? Hoe kan Freyja wraak nemen op Beladim? Los samen tal van mysteries op tijdens haar avontuur!