Aery - Ancient Empires
In Aery - Ancient Empires speel je als een kleine vogelachtige geest die oude beschavingen ziet evolueren. Je ontdekt onbekende, gigantische en prachtige omgevingen en je kunt genieten van het gevoel van vliegen terwijl je een hele wereld vol schoonheid en kleine geheimen verkent.In elk gebied van de wereld moet je een bepaald aantal geheugenschijven vinden om je het pad te herinneren dat naar je bestemming leidt en verder te komen met het verhaal. Als je alle geheugensteentjes hebt gevonden, ben je vrij om het volgende gebied te verkennen.