Additional Scenario & BGM Set 6 "How to Be a Warrior"
Opmerking: deze content zit inbegrepen bij de 'SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass'. Controleer of je niet twee keer dezelfde content koopt. De volgende extra content is inbegrepen: Additional Scenario & BGM Set 6 'How to Be a Warrior' ■Overzicht scenario Yasuke heeft besloten om de vechtkunsten te leren van Ieyasu Tokugawa. Ontdek wat het betekent om een krijger te zijn, onder leiding van je mentor! ■Scenario gebruiken Selecteer vanuit My Castle 'March' - 'DLC' in 'Musou Mode'. ■BGM gebruiken Na het voltooien van het scenario kun je naar de BGM luisteren vanuit 'Vault' - 'Music Theater', of je kunt de BGM als vechtmuziek instellen bij 'Preparing for Battle' door 'Settings' - 'Change Music' te selecteren. Opmerking: Halverwege Nobunaga's Path Chapter 1 worden er extra scenario's speelbaar.