Additional Map "Secret Research Area Aladissia"
Voegt de kaart 'Secret Research Area Aladissia' toe. Ontrafel het geheim! Voegt de nieuwe kaart 'Secret Research Area Aladissia' aan de Auruma region toe. Deze content bevat een nieuw verhaal met een geheim plan en heeft een enorme kaart vol leuke verrassingen. Werk samen met je vrienden om het geheime plan aan het licht te brengen. Let op: - Voltooi eerst de hoofdmissie 'An Inexplicable Sight' om de extra kaart te ontgrendelen. - Dit product maakt deel uit van de Atelier Yumia Season Pass. Houd er rekening mee dat er meerdere producten zijn dit deze content bevatten. Let op dat je het niet meerdere keren koopt. - Houd de officiële Atelier Yumia-website in de gaten voor meer details.