Additional Map "Falbra Thicket"
Voegt de nieuwe kaart 'Falbra Thicket' toe! Verken een onontdekte kaart! Voegt de nieuwe kaart 'Falbra Thicket' toe, dat diep in de 'Ligneus region' ligt. Een kaart met een nieuwe Pioneering Effort, nieuwe voorwerpen, een ruime Building Area en nieuwe quests rond de Alber. Verken samen met je metgezellen een nieuwe kaart en verdien speciale beloningen. Let op: om toegang te krijgen tot de extra kaart, moet je eerst de main quest 'The Alber Settlement' voltooien. Houd de officiële Atelier Yumia-website in de gaten voor meer details.