Additional Horse "Qilin"
Opmerking: Deze content zit inbegrepen bij de "SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass". Controleer of je niet twee keer dezelfde content koopt. De volgende extra content is inbegrepen: Additional Horse "Qilin" ■Gebruik Als je paarden hebt gekocht via de winkel in het menu My Castle in Musou Mode of Citadel Mode, kun je ze gebruiken door Change Equipment te selecteren in de Dojo.