Actiepack – FOR HONOR
Het Actiepack bevat: - 22.000 staal - De exclusieve mythische outfit Starstruck, ontgrendeld voor alle helden Het Actiepack bevat de exclusieve mythische outfit Starstruck voor alle helden en 22.000 staal om helden, wapens, pantsers en meer te ontgrendelen en aan te passen! Eenmalige aankoopaanbieding.