Accessoire: Royal Monocle
Geniet nog meer van Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection met add-ons! Bevat het volgende: Accessoire: Royal Monocle Een speciaal accessoire dat de hoofdpersoon kan dragen! Je kunt de menuoptie Edit Ranger (uit het begin van de game) of Change Appearance (van de kist in elke basis) gebruiken om een accessoire te kiezen. *Effecten zijn uitsluitend cosmetisch. *Je kunt je accessoire tijdens het spelen wijzigen.